Mabon 2014


mabonhome2014

Vlak voor nieuwe maan, vandaag de laatste zomerdag. Afscheid van de zomer.
Deze Mabon potluck met mijn buurvrouw, kastanjes rapen, wandelen langs de magische plekken in onze wijk: de dijk, de vijver…
Moment van evenwicht tussen licht en donker, de balans opmaken….
Op mijn huidige werkplek zit ik beter in mijn vel.
Wat betreft mijn close friends voelt het goed:
Diepgaande uitwisselingen met mijn spiritueel maatje, gezellige uitjes en samenzijn met mijn buurvrouw.
Diverse nieuwe inspiraties opgedaan afgelopen periode, extra impuls gekregen om verder te gaan op het sjamanistische pad, om op mijn eigen-wijze manier zelf thuis-sessies te geven met mensen die er expliciet naar vragen.

Ik ben dankbaar voor alles wat ik tot nog toe heb geleerd en bereikt, voor de nieuwe ontmoetingen en inspiraties die op mijn pad zijn gekomen!

Geef een reactie

