Droom: reünie/afscheid


Naar een reünie  van universiteit….
In verschillende subgroepen uiteen naar optredens…

in de kroeg krijgen we na wat gepuzzel zitplekken van een barvrouw op houten benen, dan komen de entertainers in een lange slinger zingend langs de tafels, ze geven voorproef van de grote voorstelling waar we heengaan , ze zingen op de daken….

ik ontmoet wat oude kennissen maar ook vrouwen die ooit een oogje op me hadden toen ik het niet in de gaten had…

ik huil om gemiste kansen, verloren vrienden…

is dit definitief afscheid van mijn jeugd?

Geef een reactie

