Inbraak vrijdag 23 mei omstreeks 04.00 uur


Omstreeks 04.00:
Ik word in de slaapkamer boven wakker, hoor enorm kabaal van de benedenverdieping alsof er een meubel omvalt.
Een mannenstem roept: ‘politie, kan ik u wat vragen?’
Ik roep ja, maar hoor verder niets meer behalve geluid van wc die blijft doorlopen.
Voor alle zekerheid blijf ik boven, bel de alarmlijn, en zoek mijn vechtstok.

04.12: 112 kunnen bereiken, ze komen er aan!
04.21: ze bellen terug en zijn onderweg, ze blijven aan de lijn.
04.30: ze zijn er!

Situatie opgenomen:
De inbreker is via wc raam binnengekomen
wcraam

 

Beschadigd wc bak
waterreservoir

veroorzaakt overstroming
puinhoop wc

doorzoekt altaarkast
altaarkast

confrontatie met de Wachter

wachter

Voorzover ik kan zien geen waardevolle spullen verdwenen; de wc is overstroomd, die moet ik gaan dweilen. Spoedreparatie raam en wc moet deze ochtend uitgevoerd worden door Ymere.

Ik kom er met de schrik van af.

2 gedachten over “Inbraak vrijdag 23 mei omstreeks 04.00 uur

  1. Pingback: Workshop indisch energiewerk 2 | Dreamquest

Geef een reactie

