Vriendschapsbrood maken, dag 6


Ik kwam er achter, dat het oudst bekende recept op internet afwijkt van mijn nederlandse variate: terwijl het Amerikaanse origineel stopt bij dag 7, gaat mijn nederlandse variatie door tot dag 9!

Binnenkort overleg ik met mijn bakmaatje, welke variate we aanhouden, want ik zou het leuk vinden om dit project samen af te ronden.

Ondertussen evalueer ik opnieuw de kwaliteit van de diverse vriendschappen ik heb:
Hoe is de balans tussen geven en nemen? Zijn de gevoelens min of meer wederzijds?

Ook deze overwegingen roer ik door het deeg!

Geef een reactie

