meditatie: het uitnodigen van de godin in mijn leven, sessie 7


Voorbereiding:
de drukte van alledag van me af wassen, alle troep afvoeren via het putje…
de lichten aangestoken op het altaar…
ratelen, verbinding tussen hemel en aarde door mijn lichaam heen…
de beelden op mijn altaar kijken heel levendig door hun ogen, indrukwekkend!
ik word uitgedaagd om uit mijn comfort-zone te treden…
dat vind ik best wel eng, maar ik ga het aan!

de vortex van energie piekt en komt weer tot rust…de tijd is om!

sikhandhin closeup

 

Geef een reactie

