meditatie: het uitnodigen van de godin in mijn leven, sessie 4


goddessAltar

Deze keer uitgebreid de tijd genomen om me voor te bereiden op de meditatie:
Gisteravond een godinnenbeeld verwelkomd op mijn hoofdaltaar….
Maar vanochtend bleek dat die plek niet beviel, dus meteen alles weer veranderd…

altarLove

Deze avond, voorafgaande aan de meditatie, energie opgeroepen met didge, trommel en ratel. Mijn persoonlijke ruimte extra gereinigd, daarna de meditatie ingegaan.
Wat extra aandacht gegeven aan het openen van mijn hart, daarvoor moesten eerst wat grendels en kettingsloten opengemaakt worden…
Deze keer richtte ik me tot de Engel  met vleugels van licht en liefde. Beelden komen als schapenwolkjes langs: gezichten van goede vriendinnen die van binnen en buiten mooi zijn.
De energie bouwt op, de boog wordt gespannen, daarna kan ik de pijl loslaten…
De tijd is alweer voorbijgevlogen!

Geef een reactie

