DROOM 20 okt 2013: intentieverklaring


Ik ben aanwezig bij het Vollemaancafe.
De groep brainstormt over het idee, dat de mensen die een permanente totem/krachtdier hebben, aparte groepjes/clans gaan vormen en dat gaan laten tonen met een tattoo.

Ik ga in gesprek met de tattoo-man en strek mijn linker arm uit, met de buitenkant van de arm rustend op de tafel; hij pakt me bij de onderarm en bevraagt me naar mijn intentie, wat wil ik met de tattoo uitdrukken?

‘Ik wil een brug slaan tussen verschillende aspecten van mijn leven: mijn dagelijkse werk en mijn spiritualiteit’

EINDE DROOM

Geef een reactie

