Ruimte voor relaties, (Daan van Kampenhout)


Ruimte voor relaties, geschreven door Daan van Kampenhout.

Gewetensvraag:

Hoeveel ruimte heb ik eigenlijk voor een relatie?

Hoeveel word ik eigenlijk ik beslag genomen door (herinneringen aan) exen, ideaalbeelden (photoshop-partners), overige bezigheden (hobby, werk, goede vrienden, etc)?

Durf ik eigenlijk wel om weer risico’s te nemen, me open te stellen, met de kans dat ik gekwetst kan worden als ik mijn muren weghaal?

Hoeveel vrijheid ben ik bereid te offeren, om een relatie aan te gaan?

 

 

Geef een reactie

