Biodanza @ Cat: verleden, heden, toekomst


Thema: Leer van het verleden, leef in het heden, droom van de toekomst.

Dansend vanuit eigen ritme, de ander ontmoeten, samen dansen, weer loslaten, verder in het eigen ritme tot een nieuwe ontmoeting ontstaat.

Bijzonder subtiele samenspel, de eutonie van de vinger: Lichtjes aanrakend van wijsvinger op wijsvinger, afstemmend op elkaar, touching hands voor gevorderden!

Droombeelden: op mezelf dansend, kom ik door diverse poorten tussen de werelden, gaat de ladder omhoog of omlaag?
ontmoetingen met de Fae.
De poorten openend, open ik ook mijn hart voor nieuwe ontmoetingen. Zo te openen voelt kwetsbaar aan, oud zeer komt dan los.
De stem van de Fae roept me, mijn hart antwoordt.
Aan de rand van mijn blikveld zie ik een vlinder-Fae proeven van een bloem. 
Dan kom ik de Fae tegen in de dans, nog voordat we elkaar aanraken hebben we elkaar al gevoeld, we omhelzen elkaar als oude vrienden.

 Aan het einde van de ontmoetingen komen we weer bij elkaar in de kring, met een snelle rondedans bouwen we een energie-vortex op, en als we dan loslaten is het alsof een energiefontijn omhoogstuwt om dan als verfrissende dauw weer omlaag te komen.

Na zo'n 'reis' weer terug in mijn eigen energie, nagenieten van de ervaringen en ontmoetingen.
Weer thuis bij mezelf in mijn ruimte, mijn huis, blijven de effecten van de ontmoeting nog naklinken.
Nieuwe inspiratie, nieuwe kansen dienen zich aan voor mijn eigen ontwikkelingspad:
In het kruisen van Paden kunnen we elkaar inspireren! 

 

Geef een reactie

