OV Kafkaart deel 2


Vandaag ontving ik brieven van Klantenservice OV-chipkaart, resp. gedateerd 27 maart en 1 april (geen grap):

“Op 25 maart 2010 is uw OV-chipkaart automatisch opgeladen met 90 euro. Daarna is het niet gelukt om dit bedrag van uw bankrekening 123456789 te incasseren.”

Hier heb ik het volgende op te zeggen:
90 euro is ver boven de limiet die ik destijds heb ingesteld bij aanvraag automatisch opladen, bovendien is het genoemde bankrekeningnummer niet in overeenstemming met hetgeen ik heb laten registreren; het lijkt erop dat er een systeemfout is opgetreden OF een poging is gedaan om te skimmen, de fout ligt bij OV chip en dient derhalve per omgaande gecorrigeerd te worden!

Van deze kwestie zal ook melding gemaakt worden bij de relevante klantenbelangenorganisaties.

Advertenties

Geef een reactie

Gelieve met een van deze methodes in te loggen om je reactie te plaatsen:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s