hyveskrabbel van Ailin


het voelt zo onwerkelijk dat u heen bent gegaan
zo plotseling van ons ontnomen
maar u was niet ons eigendom
u was een geschenk van boven
en nu is het uw tijd om naar huis te gaan
en toch bent u hier
u waakt over ons en vooral over oma
ik voel uw aanwezigheid zo sterk
toch mis ik u erg
ik zou willen weten wat u zou zeggen
ik denk dat u zou zeggen
ik heb mijn goede strijd goed gestreden
en ik ben dankbaar voor alle mooie jaren die ik mocht beleven.

en nu is het tijd dat wij onze eigen strijd strijden met u in ons hart.
u verteld ons de goede weg.
met tranen in mijn ogen neem ik afscheid van alle fijne jaren met u.
ik zal die jaren nooit vergeten en altijd bij me dragen.

Geef een reactie

