Midzomer 2009: Amsterdam Rootsfestival


Op de fiets naar de pont van het NDSM-terrein ging mijn mobiel af: “ik ben bij het Alliantie-podium, waar ben jij”Tegen de tijd dat ik aankwam was de vogel natuurlijk allang weggevlogen naar een andere plek, elkaar bellen ging slecht vanwege de herrie en gebrekkig bereik (teveel bellers op het netwerk?) maar toen ik op het punt stond om naar huis te fietsen ging de mobiel weer af, dus kwamen we elkaar alsnog tegen.Een paar podia met multiculti muziek en dans geproefd, wisselend buitjes en zon ondergaan, gezellig swingen en kletsen, kortom de sfeer zat er goed in!Nog gebrainstormd met een collega-schrijver uit mijn wijk, dat biedt hoop voor inspiratie-happenings in eigen omgeving!Met al die regenboogkleuren aan mensen, eten, hebbedingetjes, krijg ik toch weer hoop voor multitculti Nederland!Dank aan de organisatie van: Amsterdam Rootsfestival

Blogged with the Flock Browser

Tags: ,

Een gedachte over “Midzomer 2009: Amsterdam Rootsfestival

Geef een reactie

