Moeder Aarde roept ons


Wat kunnen we bijdragen aan het welzijn van Moeder Aarde?

Een gedachte over “Moeder Aarde roept ons

  1. Ik ben een deel/wezen/kind van Moeder Aarde en als ik mijn leven met tevreden en dankbare gedachten kan vervullen zal zij blij zijn met mij net als mijn eigen ouders.Ik ga niet klagen over klimaat of honger of whatever want daar wordt zij niet vrolijker van want ik lach met haar net als mijn eigen Moeder en we hebben een goede relatie en dat doet haar goed een tevreden kind te hebben en daardoor heelt zij mij en ik haar.Een gen-eratie die oorlog haat brengt geen vrede,liefs John.

Geef een reactie

