Mijn Chinees Avontuur


Ik ben net terug van vakantie in China, en ben bezig met een engelstalig verslag…

KLIK

Voor een fotoimpressie:

KLAK

3 gedachten over “Mijn Chinees Avontuur

  1. Hoi Dreampie…

    Moest nu toch ècht even naar je eigen plekkie toe komen om te kijken of je wel heelhuids terug gekeerd bent van je vakantie..
    Heb me knappies zorgen gemaakt wetende wat zich allemaal aan natuur fenomen zich in China afspeelden…
    Maar tis goed nu…zoals ik al gedacht had 😉
    Hoop je binnenkort gauw weer te zien bij “mij” en mijn bericht te lezen voor je aldaar…

    Kuzzz.. Ikkie

  2. Sinds mijn terugkomst uit China, in een nieuwe transformatie-fase terechtgekomen:
    Meer contact met mijn roots, mijn eigenheid.
    Opnieuw herbezinnen op mijn activiteiten, contacten, kortom mijn levensstijl.
    Sommige activiteiten en contacten vallen af, omdat ze geen positieve bijdrage meer leveren aan mijn leven, nieuwe initiatieven komen op mijn pad.

Geef een reactie

