Brainstormen over een tempel in Amsterdam


Onlangs weer opgerakeld:
mimir
essence design
tempel museumpein

Het moet toch mogelijk zijn, om dit als een levensvatbaar project op te zetten in Amsterdam?

11 gedachten over “Brainstormen over een tempel in Amsterdam

  1. Ik denk dat ik hier vanaf komende lente flink mijn schouders onder zal gaan zetten! 😀

    Een universele heidense tempel in Amsterdam om de Goden te eren en te voeden.
    Een plaats om samen rituelen en jaarfeesten te vieren, cursussen te geven, lezingen te houden, enz enz.

    Wie helpt mee?

  2. Ik vraag me eigenlijk af, waarom Amsterdam? Ik vind dat een van de mindere plaatsen, maar ja, ik ben dan ook geen Amsterdammer.
    Amsterdam zou volgens sommigen wel een punt van een of zelfs twee “magische driehoeken” vormen…

  3. Een tempel is waar je die zelf gevonden hebt, dat kan natuurlijk ook héél gemakkelijk zomaar in je achtertuin. Of in een bos/park/natuurgebiedje. En bij regenachtig weer dan blijven we gewoon lekker thuis en is daar onze magische plek, lekker warm onder de wol

    Liefs van InnoXia

  4. Als alle heidenen die aan een tempel behoefte hebben van de grote zolder, het achtertuintje en het tweepersoonsbed gebruik mogen maken 😛
    Een thuisaltaar is natuurlijk iets heel anders dan een tempel 8)

  5. Ik ben van Belgie,en in mijn familie word al sedert meer dan 350 jaar Hecate aanbeden(wij zijn kruidenheksen).
    Ik vind een tempel in Amsterdam prima,maar heb daar niet zoveel aan.
    Maar mijn vader die over een groot kapitaal beschikt,zou wel een grote tempel voor Hecate willen oprichten hier in de kempen(Belgie)
    Hij wil daarvoor +- 750.000 euro insteken,maar spijtig genoeg hebben we niet de nodige gegevens om zo een gebouw,op te richten,zoals in de oudheid beschreven,we zouden dan ook zeer dankbaar zijn indien er mensen zouden zijn met meer gegevens om zo een gebouw op te richten ,dat die ons hiervan in kennis willen stellen,zodat wij binnen een periode van 1 jaar ongeveer de plannen kunnen laten maken.

    klondyklitch
    (anja)

Geef een reactie

